Løp og kjøp – DHK har forlenget kaffeavtalen med Circle K – Drammen

Løp og kjøp – DHK har forlenget kaffeavtalen med Circle K

Drammen Håndballklubb har forlenget avtalen med Circle K, og med DHK- koppen kan du nå fylle opp med varmt drikke fra deres stasjoner over hele landet.

Tirsdag signerte DHK en ny ettårig kaffeavtale med Circle K. DHK-koppen kan du nå kjøpe i alle selskapets stasjoner i Drammensregionen. Og selvfølgelig også i Drammenshallen.
Og med den i hånden kan du fylle varmt drikke fra Circle Ks stasjoner over hele landet ut 2022.
-Kontinuitet og langsiktighet er viktig og at Circle K nå går inn i sin andre periode som samarbeidspartner med DHK, setter vi veldig stor pris på, sier daglig leder Arne Dokken.
For hver kopp som selges, går 100 kroner rett tilbake til klubben.

Tre signaturer, og så var den nye avtalen om DHK-koppen hos Circle K på plass. Fra venstre Arne Dokken, daglig leder i DHK, Tor-Herluf Skjærvik, stasjonsdriver av Circle K på Strømsø og koordinator for avtalen mellom klubben og Circle K i nærområdet, og Victoria Wikestad Nilsen, daglig leder på Circle K Rundtom, og representant for stasjonene i området. Foto Roy Johnsen

-Circle K er en stor aktør i næringslivet i Norge og derfor er vi DHK stolte av at de velger oss som partner. Vi har signert en ny 1-års avtale med Circle K og de vil være synlig i Drammenshallen, sier Dokken.
Tor-Herluf Skjærvik, fersk driver og eier av Circle K-stasjonen på Strømsø legger ikke skjul på at salget av DHK-koppen er god markedsføring for dem.

– Det er snakk om merkevarebygging. Først og fremst i Drammensregionen, men DHK er kjent over hele landet, og gjennom DHK-koppen drar de med seg vårt renomme utenfor regionen, sier Skjærvik.
Han også er opptatt av kontinuitet, og mener at en slik avtale over flere år nå, er gunstig både for bedrift og klubb.
-Nå er jeg så fersk i Circle K-systemet at jeg ikke kjenner resultatene og effekten etter det første året med DHK-koppen, men jeg har tro på på lokale relasjoner gjennom markedsføringen. På samme måte som vi har tro på Drammensburgeren som vi nå lanserer, tror vi på samarbeidet med DHK om DHK-koppen, sier Skjærvik.

Tor – Herluf Skjærvik, Arne Dokken og Victoria Wikestad Nilsen har stor tro på DHK-koppen.